Drobné si nechte
Netečný švihák David a entuziastická Sarah se potkávají na sezení terapeutické skupiny. Zatímco on pouze plní povinnost uloženou soudem, ona setkávání zbožňuje. Prvotní spory ale přerůstají v zamilovanost a oba se stávají aktéry neobvyklé romance, jež nepodléhá konvencím. Drobné si nechte je jiná romantická komedie o lidech, kteří nejsou stejní jako většina z nás.
Netečný švihák David a entuziastická Sarah se potkávají na sezení terapeutické skupiny kdesi v ulicích New Yorku. Zatímco on si pouze plní povinnost uloženou soudem, ona setkávání zbožňuje a účastníci terapie jsou pro ni nejbližšími přáteli. Nesourodá dvojice dostane jednoho dne společný úkol a ten ji zavede až na Brooklynský most, kde začne jedna velká romance. David a Sarah jsou jiní než většina lidí, a tak i svůj vztah pojímají s něžnou naivitou, která ale ústí v otevřenost mnohem větší, než bývá běžné… Neobvyklá romantická komedie se vyhýbá jakýmkoliv klišé, aniž by ale ztratila schopnost pobavit i dojmout. Režisérce Rachel Israelové se v žánru tolik svázaném konvencemi podařil vytvořit přirozeně živelný portrét vztahu, jehož protagonisté nemají potřebu skrývat své emoce ani před okolím, ani sami před sebou. Se svébytnou tvrdohlavostí bojují společně za právo na lásku, které se jim většinová společnost zdráhá přiznat.