Čára
Adam Krajňák je otcem rodiny a zároveň také hlavou pohraniční kriminální skupiny, která pašuje přes slovensko-ukrajinskou hranici cigarety. Když ale jedna z dodávek ztroskotá, spustí se lavina konsekvencí, během níž bude muset zpochybnit své vlastní mezníky, které dosud nechtěl překročit.
Adam Krajňák je otcem rodiny a zároveň také hlavou pohraniční kriminální skupiny, která pašuje přes slovensko-ukrajinskou hranici cigarety. V tomto okruhu nejbližších zastává nenahraditelnou roli starajícího se důvěrníka, ale také zásadového a nekompromisního vůdce, jemuž v rozhodujících okamžicích nechybí sebevědomí a temperament. Klidný souběh obou prolínajících se světů se však se vzrůstající nervozitou, obklopující nejistou budoucnost s nově budovanou hranicí schengenského prostoru, začíná pomalu otřásat. A když pak jedna z pašeráckých dodávek ztroskotá, spustí se nezastavitelná lavina konsekvencí, během níž bude muset Krajňák zpochybnit své vlastní mezníky, které dosud nechtěl překročit. Režie Petra Bebjaka vnáší do kriminálního námětu s prvky thrilleru nakažlivou jiskru, která jej na míle vzdaluje od pouhé žánrové zábavy, a odhaluje univerzální lidský příběh zasazený do prostředí, kde se prolínají kultury, zvyky i individuální osudy.