Animovaný horor podle povídky Gérarda de Nervala o nešťastně zamilovaném mladíkovi, který kvůli své lásce požádá o pomoc čaroděje Gonina a doplatí na to. Ve snímku však neschází černý humor ani surrealistický tón. Výtvarník Miroslav Štěpánek se inspiroval rytinami ze 17. století a dílem Jacquesa Callota.