Země svobodných
V South Central, chudém předměstí Los Angeles, se hranice práva překračují až příliš snadno. Jednoho osudného dne to na vlastní kůži poznal 42letý Brian, po dlouhých letech právě propuštěný z vězení. Bludný kruh sociální determinace se ale začíná otiskovat i do životních peripetií náctiletého Juana a sedmiletého Gianniho. Debutující režisérka se noří do hlubin lidské zranitelnosti, aby v nich hledala střípky naděje.
V South Central, chudém předměstí Los Angeles, se hranice práva překračují až příliš snadno. Krádeže a prodej drog jsou zde na denním pořádku a i méně závažné delikty mohou vyústit v nečekanou erupci násilí, jíž budete litovat do konce života. Jednoho osudného dne to na vlastní kůži poznal 42letý Brian, po dlouhých letech právě propuštěný z vězení. Nadešel čas se zhluboka nadechnout znovu nabyté svobody, byť ve světě proměněném k nepoznání se člověk může snadno zadusit. O to těžší je sledovat, jak se v bludném kruhu sociální determinace začínají ztrácet i náctiletý grázlík Juan a sedmiletý Gianni. Tři portréty se zrcadlí v sobě navzájem; jeden smutný životní příběh nalézáme ve třech podobách. Debutující režisérka se noří do hlubin lidské zranitelnosti, aby zde hledala střípky naděje; s citlivostí a respektem vůči svým protagonistům ale ukazuje, že rozpadne-li se vám život na prach, lze ji nalézt i v něčem tak prostém, jako je chuť obyčejné kávy.