Střemhlav
Anton a Káťa se náhodou potkávají v nočním Kyjevě. Oba mladí lidé v životě trochu tápou a setkání je zásadním způsobem ovlivní… Psychologické drama debutující Mariny Stěpanské přináší křehkou love story i silnou generační výpověď o současném mladém pokolení, které se snaží najít své místo v porevoluční Ukrajině.