Konec řetězce
Ponuré ráno ve fast foodu zejícím prázdnotou nevěští nic dobrého. Nápad na kulturní vložku, která by místo oživila, dopadá tragicky a předznamená atmosféru celého dne. Všichni příchozí se totiž dneska namísto konzumace burgerů rozhodnou zasvětit milou servírku do trablů, o nichž je lepší nevědět. Navíc i náštěva rodičů, zklamaných dceřiným neperspektivním životem, přinese jen hlubší splín a sympatický filozof sesumíruje její povolání jako nesmyslnou činnost nevyžadující použití mozku. Může takový den vůbec dobře skončit? Nenuceně humorný debut estonského režiséra vychází ze stejnojmenné divadelní hry Paavo Piika a točí se kolem bohužel pravdivého rčení, že neštěstí nikdy nechodí samo. Jednoduchá výchozí premisa a použití takřka jediné lokace vyžadují od režiséra značnou invenci, s níž se mu daří příběh vtipně pointovat. Ladná kamera, proplouvající interiérem neonové restaurace, a výživný elektronický soundtrack nabízejí stylovou jízdu na dno zhrzené duše.