Absence blízkosti
Hedvika se následkem nezdařeného vztahu stěhuje s tříměsíční dcerou Adélkou a psem k matce a jejímu příteli. Hedvičin vztah s matkou není ale ideální a sama si uvědomuje, že ani její cit k Adélce není takový, jaký by měl být. Jednoho dne nalézá deníky po zesnulém otci… Komorní psychologické drama debutujícího Josefa Tuky stojí na realisticky vykreslených postavách, civilním herectví Jany Plodkové i nenápadné, citlivé kameře.