V tomto australském thrilleru, překračujícím tradiční hranice žánru, je napohled obyčejný pár z předměstí, který však unáší, mučí a vraždí školačky, nucen čelit důsledkům svých podivných hrátek. Stateční diváci budou odměněni, lze-li to tak říci, trýznivou jízdou, která přechází od hororu k pronikavé psychologické studii a zase zpátky.
Debutující režisér Ben Young posouvá hranice hororu, když líčí, jak napohled obyčejný pár z předměstí Perthu unáší, mučí a vraždí školačky a jak je nucen čelit důsledkům svých podivných hrátek. Stateční diváci budou odměněni, lze-li to tak říci, trýznivou jízdou, přecházející v průběhu intenzivních, avšak obdivuhodně ukázněných sto osmi minut z hororu v pronikavou psychologickou studii a zase zpět. Za přispění hudby Dana Luscombea, navozující stav transu a inspirovanou tvorbou Tangerine Dream, a soustředěných jízd kamery Michaela McDermotta buduje film téměř nesnesitelně napjatou atmosféru plíživé zvrhlosti, aniž by zacházel do šokujících detailů ve stylu Michaela Hanekeho. Aby tak odvážný projekt mohl fungovat, museli se s režisérskou vizí plně ztotožnit i představitelé hlavních rolí a dát do svých výkonů všechno. Ashleigh Cummingsová v roli nebojácné potenciální oběti, znepokojivě neklidná Emma Boothová a Stephen Curry (který je, věřte tomu, nebo ne, populární australský komik) jako ztělesnění čirého zla.