Hrdinou jemně komického a nádherně černobíle nasnímaného dramatu je pan Mo (Gi Ju-bong). Posledním přáním tohoto umírajícího holiče je, aby se podílel na krátkém snímku, který natočí jeho syn, žijící v dalekém Soulu. Režisér svým specifickým humorem dokáže pobavit široké publikum, avšak nejeden divák je zároveň dojat k slzám, když sleduje pana Mo na cestě za splněním svého snu.