Mladý trombonista se snaží otevřít velmi tvrdohlavou láhev vína, což vede k nečekaně dobrodružnému večeru. Tvrdě spící dívka, kácející se knihovna a rozmanité plísně mu zkříží cestu a obrátí svět vzhůru nohama. A k ránu se musí odhodlat k nejhrdinštějšímu činu.