Punku oddaný Enn by si strašně rád našel holku. To se mu možná podaří, když potká éterickou Zan (Elle Fanning), která punk považuje za jinou kolonii, což není jediná indicie, která naznačuje, že oba milenci nemají stejnou domovskou planetu… V intergalaktické fúzi romantické komedie a muzikálu na motivy povídky Neila Gaimana pod režijním vedením Johna Camerona Mitchella rebeluje mimo jiných i Nicole Kidman.
Velká Británie, rok 1977. Oslavy pětadvacátého výročí korunovace královny Alžběty II. jsou v plném proudu, punková vlna odporu proti establishmentu vrcholí a někde uprostřed této společenské vřavy se nachází Enn. Středoškolák, který má momentálně dva cíle: založit kapelu a najít si holku. To druhé se mu možná podaří, když se na hodně divném mejdanu seznámí se Zan, zvláštně naivním stvořením, které punk považuje za jinou kolonii. Toto nedorozumění je ale pouze první indicií, která naznačuje, že oba mladí milenci nemají stejnou domovskou planetu… John Cameron Mitchell, který se proslavil již svým debutem, nespoutaným muzikálem Hedwig and the Angry Inch, se do hudebních vod vrací i s aktuálním filmem Jak balit holky na mejdanech. Intergalaktická fúze romantické komedie a muzikálu vznikla podle povídky Neila Gaimana a kromě nadpozemsky krásné Elle Fanningové v ní exceluje i Nicole Kidmanová v roli punkového guru, jemuž není žádná nadávka dost sprostá.