Zama
Zapadlá jihoamerická kolonie na sklonku 18. století. Španělský úředník Zama marně vyhlíží dopis od krále, který má posvětit vyžádaný transfer do zajímavější destinace. Snad přijde dříve, než se projeví následky dlouhodobé izolace či frustrace z podivných byrokratických naschválů. Zdejší nehybný vzduch totiž vyživuje lidskou paranoiu a každý další rok se tak zdá delší než ten předcházející… Po dlouhých devíti letech přichází argentinská ikona (post)moderního filmu se čtvrtým celovečerním dílem, jemně surreálným i bizarním, leckdy působícím jako zlomyslný naschvál divákovi. Filmový labyrint, jímž můžeme projít jen tehdy, vzdáme-li snahu nalézt z něj východ.