Nikdy neber chlapovi jeho auto. Okradený kamioňák Jack Burton se vydává do Malé Číny, aby zde svedl odvěkou bitvu s čínským démonem Lo Panem a zachránil tak dvě zelenooké krasavice. A vlastně i celý svět. Není zač.
„Je to v reflexech.“ Kurt Rusell jako hláškující řidič-frajer s bílým nátělníkem a pěstěným mulletem má řešení pro každou situaci. Když jeho kamarádovi Wangovi unesou snoubenku (a jemu kamion), vydají se společně do sanfranciské čínské čtvrti pro to, co jim patří. To, co následuje, ale není atmosférický neo-noir, nýbrž fantasy-hororové béčko, které se ani na chvíli nebere vážně. Tisíciletí čínští démoni, létající kung-fu bojovníci, hromy, blesky, samopaly a explodující záporáci, je zde vše, co náročný divák od kvalitní kinematografie očekává. A k tomu spousta laciného humoru a ještě lacinější synťákové hudby. Zapomeňte na logiku a bavte se.