Panický záchvat
Suverénní odpověď na otázku, zda je možné přeložit do filmového jazyka záchvat paniky, předkládá v černohumorném snímku talentovaný debutant Paweł Maślona. Dramatické životní okamžiky několika nešťastníků v současné Varšavě přibližuje se svěží hravostí a nevídaným citem pro míchání tragiky a komična.
Manželský pár vracející se z exotické dovolené, svůdná rusovláska tající své bizarní zaměstnání, nevěsta v pokročilém stadiu těhotenství nebo mladý muž posedlý počítačovou hrou a jeho matka se stejným vztahem k domácím zvířatům. Šest příběhů o obyčejných lidech v extrémních situacích připomíná tu zlý sen, tu opravdu povedený kanadský žert. Talentovaný debutant Paweł Maślona přibližuje dramatické životní okamžiky několika smolařů a nešťastníků se svěží hravostí a nevídaným citem pro míchání tragiky a komična. V břitké satiře předkládá tempem, které nemůže nestrhnout, suverénní odpověď na otázku, zda je možné přeložit do filmového jazyka záchvat paniky.