Norman v dětství přežil požár, který jej připravil o všechny blízké. S následky traumatu bojuje i v dospělosti a jen těžko začíná nový život s přítelkyní a malým synem. Svíravá atmosféra, lehké náznaky i spektakulární obrazy útočící na podvědomí jsou hlavními atributy syrově intimní studie raněného jedince, v jejíž hlavní roli exceluje podmanivý Caleb Landry Jones.
Norman se nikdy nevyrovnal s následky požáru, který ho v dětství připravil o všechny blízké. Niterný smutek i pocit viny mu brání v tom, aby mohl začít nový život s přítelkyní a synem. Oheň mu kdysi sebral vše, nyní se pro něj stává cestou, jak se s traumatem vypořádat. Nadaný režisér Peter Brunner umocňuje téměř fyzickou intenzitu diváckého prožitku promyšleným začleňováním nevyřčených náznaků i obrazů, které spíše než na racionální vědomí útočí na asociativní procesy podvědomí. V hlavní roli příběhu o touze po traumatem nezatížené existenci, který postupně přechází v zároveň spektakulární i syrově intimní studii raněného jedince, exceluje podmanivý Caleb Landry Jones.