Film, který byl v roce 1980 v širším výběru kandidátů na studentského Oscara, je vystavěný jako hororový žánrový kus. Narativu dominuje téma „zlo nikdy neumírá“, doprovázené uhrančivě strašidelným soundtrackem, nahraným speciálně pro tento film britskou skupinou Throbbing Gristle, známou na obou březích Atlantiku.
Film, který byl v roce 1980 v širším výběru kandidátů na studentského Oscara, je vystavěný jako hororový žánrový kus. Narativu dominuje téma „zlo nikdy neumírá“, doprovázené uhrančivě strašidelným soundtrackem, nahraným speciálně pro tento film britskou punkově novovlnnou rockovou skupinou Throbbing Gristle, známou na obou březích Atlantiku. Koproducentem filmu scenáristy, režiséra a producenta Neila Ruttenberga byl Louis Black. Film nasnímal kameraman Vince Hollister.