Marc Namblard, jehož profese v sobě snoubí činnosti biologa a zvukového inženýra, dobře ví, že příroda dosahuje nepřekonatelně uklidňujících účinků zejména ve své akustické dimenzi. Pojednání o klidu lesa pronikajícím do lidského nitra, dokument kultivující naši schopnost pozorovat, u nějž se přivření očí stává žádoucí součástí diváckého prožitku.