Investigativní novinářka si kvůli vyšetřování náboru mladých dívek do ISIS založí falešný facebookový profil a je vzápětí kontaktována jedním ze členů teroristické organizace. Nový thriller Timura Bekmambetova, jenž se odehrává pouze na počítačové obrazovce, dokáže udržet napětí až do posledního okamžiku.
Minimalistický thriller Timura Bekmambetova sleduje investigativní novinářku Amy, která vyšetřuje internetové praktiky Islámského státu při náboru mladých evropských dívek do vlastních řad. Založí si falešný facebookový profil, na němž se vydává za radikální muslimku. Vzápětí je kontaktována Bilelem, jedním z klíčových členů ISIS, jemuž se podaří získat její náklonnost. Amy brzy přestane vnímat rozdíly mezi skutečností a virtuální realitou, čímž se vystavuje čím dál tím většímu nebezpečí. Osobitý snímek, jenž vychází z reálných zkušeností francouzské novinářky Anny Erelleové, buduje zneklidňující atmosféru pouze prostřednictvím počítačové obrazovky.