Söötova odvážná, upřímná a provokativní kamera zachycuje tradiční slavnost o svatojánské noci v městském prostředí za brežněvovské éry, kdy se problémem stalo všudypřítomné pití alkoholu. Zpěvy z pohanského romantického rituálu jsou téměř jediným pojítkem mezi starou tradicí a současnou realitou.
Söötova odvážná, upřímná a provokativní kamera zachycuje tradiční slavnost svatojánské noci v městském prostředí za brežněvovské éry, kdy se problémem stalo všudypřítomné pití alkoholu. Zpěvy z pohanského romantického rituálu jsou téměř jediným pojítkem mezi starou tradicí a současnou realitou. Film tak nejen ukazuje nové rituály, jež se staly součástí svátků, ale zamýšlí se i nad stavem tehdejší estonské společnosti, kdy se symbolem sovětského Estonska staly vysoké paneláky s mnoha obyvateli z nejrůznějších částí Sovětského svazu.