Film sleduje doručování a přijímání pošty. Pošťačka brzy ráno na své pravidelné trase roznáší poštu. Pozorujeme rozmanitá místa a lidi a jsme svědky různých zvláštností. Kamera je často nehybná, díky čemuž se dění odehrává v rámci statického záběru.
Pošta je třetí částí černobílé trilogie o každodenním městském a venkovském životě. Kameramanem byl Gints Bērziņš. Film sleduje doručování a přijímání pošty. Pošťačka brzy ráno na své pravidelné trase roznáší poštu. Pozorujeme rozmanitá místa a lidi a jsme svědky různých zvláštností. Kamera je často nehybná, díky čemuž se dění odehrává v rámci statického záběru. To je postup, který bude rozpracován i v pozdějších filmech Laily Pakalniņové.