„Ty už nejsi místní,“ slyší Marcin poté, co se vrátil do rodného města po třech letech strávených v Americe. Tato krátká věta předznamenává zjištění, ke kterému dojde mladý muž již druhý den po návratu domů. Během čtyřiadvaceti hodin ztratí vše, na co se těšil i v co doufal.
„Ty už nejsi místní,“ slyší Marcin na večírku od starého známého a sám sobě musí přiznat, že je to pravda. Tři roky byl v Americe a rodné městečko ho nevítá zpět s otevřenou náručí. Jeho velké plány, iluze i naděje se střetávají s realitou, která je o poznání střízlivější a nevlídnější. Talentovaný režisér Jakub Radej sleduje jeden den v životě muže, který se nevzdává, přestože s každou hodinou ztrácí vše, na co se těšil i v co doufal.