Královna strachu
Robertina jako autorka a protagonistka připravuje monodrama zásadní pro svou kariéru. Vše je již domluveno, na plakátech jí ještě dodělávají úsměv. Životní nejistota v ní vyvolává vrozenou reakci: nepolevující strach. Robertina bude muset znovu dokázat, že jej dovede použít jako tvořivou sílu.