Markétka je šťastná, když si může povídat, malovat nebo jezdit autobusem. Šestnáctiletá dívka trpí Rettovým syndromem, kvůli němuž má mít mentalitu dvouletého dítěte. Dokumentarista Miroslav Janek opět s empatií nahlíží do světa „jiných“ lidí, jejichž okolí musí přemýšlet nad jejich budoucností místo nich.
Šestnáctiletá Markétka miluje bonbony a bublifuky, které si nosí v taštičce. Ráda jezdí po Praze, protože ji baví hromadné dopravní prostředky. A maluje. Dívka trpí Rettovým syndromem, kvůli němuž má mít mentalitu dvouletého dítěte. Markétka měla být původně jednou z protagonistek Normálního autistického filmu (2016), dokumentarista Miroslav Janek se jí ale rozhodl věnovat vlastní krátký film, v němž každodenní observací odhaluje život s těžkým handicapem. Markétčina rodina se s nelehkým osudem pere s obdivuhodným elánem i humorem, zároveň však přemítá, jak dívčina budoucnost ovlivní její nejbližší okolí včetně malé sestry.