Beze stop
Patnáctiletá Tom žije se svým otcem v lese na okraji Portlandu. Dobrovolná izolace od tzv. normální společnosti jim umožňuje vytvořit si realitu čistých, civilizací nezkažených prostých radostí. Jednoho dne však o sobě okolní svět dává vědět a konfrontace je nevyhnutelná. Jeden z vrcholů letošního Sundance natočila Debra Graniková, autorka opěvovaného Winter’s Bone.
Patnáctiletá Tom žije se svým otcem Willem v lese na okraji Portlandu. Dobrovolná izolace od tzv. normální společnosti jim umožňuje vytvořit si realitu čistých, civilizací nezkažených prostých radostí. Jednoho dne však o sobě okolní svět dává vědět a konfrontace je nevyhnutelná. Debra Graniková, autorka opěvovaného Winter’s Bone, přináší obraz alternativního života, jenž se může zdát radikální, je však podnětným komentářem západního životního stylu a hodnot. Komplexní studie silného pouta mezi otcem a dcerou dala přitom možnost vyniknout autentickému projevu Thomasin McKenzieové v roli osobité vzdorné dívky. Film právem patří k vrcholům letošního Sundance.