Bytostně filmový portrét Jamajky a zdejších obyvatel podmanivě propojuje věcné, spirituální, historické i kulturní kontexty země do obrazové básně s unikátním rytmem a bloumavým vyprávěním. Khalik Allah vytvořil barvitou koláž ostrovního národa, jejíž obrazy existují téměř mezi snem a skutečností.
Americký fotograf pouliční kultury Khalik Allah ve svém nejnovějším filmu obrací objektiv kamery do tváří obyvatel Jamajky, ale i na jejich bezprostřední okolí, ve kterém žijí. Bytostně filmový portrét země nalézá svou sílu a význam v dovedném umění propojit věcné, spirituální, historické i kulturní kontexty do obrazové básně s unikátním rytmem a podmanivě bloumavým vyprávěním. Khalik Allah vytvořil barvitou koláž ostrovního národa, jeho minulosti i přítomnosti, představ, mýtů a náboženství, kde obrazy pouličních prostitutek, kazatelů i koloniální historie existují téměř mezi snem a skutečností.