Mars
Lety na Mars dávno vyšly z módy. Připomínkou ambiciózních plánů tak zůstala pouze opuštěná základna obývaná velmi osamělým robotem. Ticho a klid rudé planety naruší až česká posádka financovaná ze soukromých zdrojů, jejíž členy na misi dovedly důvody více než rozdílné. Například mecenáš výpravy by rád své snoubence splnil přání a oženil se s ní právě na Marsu… Romancí, místy až absurdní komedií, existenciální úvahou nad kolonizací vesmíru, tím vším je unikátní český snímek Mars, který vznikl v autentickém prostředí modulu pro simulace pobytů na Marsu.