Sinan vždy chtěl být spisovatelem. Přesvědčený o vlastní výjimečnosti se vrací do rodného města, kde by rád vydělal dost peněz na vlastní knihu. Místo toho se zamotá do stejných dluhů jako jeho otec… Vizuálně uhrančivý snímek je připomínkou nevyhnutelnosti lidského osudu.
Sinan se vrací ze studií do Çanakkale, kde žije jeho rodina. Arogantní mladík sní o literárním úspěchu a hned po příjezdu začne pracovat na vysněné kariéře spisovatele. Názory a rady jiných ho ale nezajímají, utvrzen o své jedinečnosti ostatními pohrdá. Nejvíce pak vlastním otcem, učitelem před penzí, který promarnil život sázkami na koně. Zatímco se snaží šplhat po společenském žebříčku, Sinan si začíná uvědomovat, že možná není od ostatních zas tak odlišný a že možná nebude tak dobrým spisovatelem. Ceylanův film ukrývá mnohé, především je ale diváckým zážitkem, který vám ještě dlouho po skončení koluje v žilách.