Dívka
Šestnáctiletá Lara se chce stát baletkou. Kromě náročného studia však každý den svádí bez nároku na odpočinek ještě jeden boj: již od dětství ví, že se narodila do špatného těla… Empatický snímek o odvaze přijmout sebe sama získal cenu Camera d’Or pro nejlepší debut na letošním festivalu v Cannes.