Naléhavé zjevení
Lucia, povoláním geometr, žije v malém městečku na Benátsku sama s dospívající dcerou. Jednoho dne se jí zjeví Madona a uloží jí, aby se zasadila o vystavění kostela na místě plánovaného obchodního centra. Třebaže Lucia je přesvědčená, že ji klamou smysly, nakonec začne za splnění přání Panny Marie bojovat s obcí a investory. Ukáže se, že nikoliv bez důvodu. Film Gianniho Zanasiho s Albou Rohrwacherovou získal letos v Cannes jednu z cen udělených v programu Quinzaine des réalisateurs.
Nezaměstnaná Lucia, povoláním geometr, žije sama s dcerou v malém městečku na Benátsku. Jednoho dne se jí zjeví Madona a vyzve ji, aby se zasadila o vystavění kostela na místě, kde má být obchodní centrum. Lucia myslí, že ji klamou smysly, ale Panna Maria ji nepřestává vyhledávat a trvá na svém, až Lucia začne opravdu bojovat o uskutečnění jejího přání se zastupiteli obce a mocnými investory. Ukáže se, že to zdaleka nebylo bezdůvodné. Ve filmu Gianniho Zanasiho, v Itálii známého pro své nekonvenční komedie, hrají mimo jiné dnes už světově proslulí Alba Rohrwacherová, Elio Germano a Valerio Mastandrea. Film se satirickým podtextem měl velký divácký i kritický ohlas letos v Cannes v programu Quinzaine des réalisateurs.