BlacKkKlansman
Detektivní komedie podle skutečného příběhu černošského detektiva z Colorada, který v sedmdesátých letech úspěšně infiltroval Ku Klux Klan a stal se hlavou místní organizace. Jak bývá jeho zvykem, Spike Lee ve svém posledním filmu nešetří vůbec nikoho.
„Se správným bělochem dokážeme cokoli.“ Ron Stallworth je prvním Afroameričanem v policejním sboru v Colorado Springs. Vždy si přál být agentem v utajení a hned po svém nástupu na oddělení rozjíždí přes telefon infiltraci do místního Ku Klux Klanu. Při osobních setkáních s členy pak používá židovského kolegu Flipa, který se stává Ronovým nastrčeným dvojníkem. Dohromady stvoří perfektní obraz zakomplexovaného rasisty, který to dotáhne až na šéfa místní buňky. V režii Spikea Leeho a produkci Jordana Peela tak na základě skutečných událostí vzniká stylový a provokativní snímek, který připomíná, že historie se vždy opakuje.