Stěhovaví ptáci
Poklidný, tradicemi rytmizovaný život rodiny z indiánského kmene Wayú padá za oběť touze po bohatství. Hlavní hrdina Rapayet se odcizí způsobu života svého klanu a začne ve velkém obchodovat s marihuanou. Zprvu nevinný způsob, jak si vydělat na věno a získat milovanou ženu, přináší konflikt a marnivost a končí ve spirále pomsty a násilí uvnitř kmene. Šťastně nalezení neherci zde přirozeně zobrazují postavy vyzařující důstojnost a čest. Vizuálně vybroušená rodinná sága z prostředí rodících se drogových kartelů je komentářem národních dějin Kolumbie a její současné situace.