Ústředním bodem života postarších manželů je jejich syn Sami, který se připravuje na závěrečné zkoušky na střední škole. Samiho často trápí migrény a depresivní psychické stavy, což obzvláště jeho otec nese těžce. Jednoho dne ale Sami zmizí… Příběh o rodičovské lásce a o tenké hranici mezi péčí a závislostí na ní.
Snímek o rodičovské lásce a zodpovědnosti, jež nemizí, ani když jsou děti již dospělé. Stres z blížících se závěrečných zkoušek na střední škole i z nejisté budoucnosti spouští Samimu nečekané, o to však intenzivnější záchvaty migrény. Snad více než on sám je prožívá jeho otec Riadh. Ten by si pro syna přál to nejlepší, o to větší šok mu přinese zjištění, že Sami jednoho dne beze stopy zmizí… Mohamed Ben Attia, držitel Stříbrného medvěda za nejlepší debut z Berlinale 2016, i ve svém druhém celovečerním snímku potvrzuje pověst filmaře, jenž zachycuje zdánlivě obyčejné životní příběhy s neobyčejným emocionálním dopadem.