Ostré předměty
Exkluzivní předpremiéra prvního dílu očekávaného seriálu v produkci HBO Ostré předměty. Novinářka Camille Preakerová se vydává zpět do rodného města, aby vytvořila reportáž o vraždě dvou děvčátek, a čím více se noří do případu, tím hlouběji se propadá i do vlastní minulosti. Seriál, který vznikl na motivy stejnojmenného bestselleru spisovatelky Gillian Flynnové, bude uveden v rámci HBO Exclusive.
Exkluzivní předpremiéra prvního dílu očekávaného seriálu v produkci HBO Ostré předměty. Novinářka Camille Preaker se vydává zpět do rodného města, aby vytvořila reportáž o vraždě dvou děvčátek. Čím více se však noří do případu, tím hlouběji se propadá i do vlastní minulosti. Stejně jako úspěšná televizní série Sedmilhářky (oceněná několika cenami Emmy a Zlatými glóby) i Ostré předměty vznikly pod režijním vedením Jeana-Marca Vallého. Seriál, který vznikl na motivy stejnojmenného bestselleru spisovatelky Gillian Flynnové, je uveden v rámci HBO Exclusive.