This documentary about jazzman and film composer Krzysztof Komeda (Rosemary’s Baby) examines attitudes in an era of post-war political and cultural transformation, and also the work and exodus of Polish artists. The film gives voice to Komeda’s friends and colleagues, including directors Roman Polanski, Jerzy Skolimowski and Andrzej Wajda.