Heiko, the son of farming parents, is in his early 30s. After losing work in his village, he moves to the nearest big city. But there he is a mere observer of city life, and he remains alone in spite of his new job. When he realizes once again how replaceable he is, he makes a decision. Grand Prix at the 2013 Prague Short Film Festival.