Mallory
Life hasn’t been easy on Mallory but after the birth of her son she tries desperately to kick her drug habit, and to stop living on the street. She wants to turn her back on her dark past and help those she knows best – people on the fringes of society. In her latest long-term documentary, Helena Třeštíková demonstrates that even seemingly hopeless lives needn’t be cut short halfway.