By the Rails
Adrian left for a year’s work abroad to help his family financially but when he returns home nothing is like it was before. His wife acts so differently, it’s as if they were never married. In his third feature, director Cătălin Mitulescu becomes an observer of that key moment when a love relationship teeters on the fine line between breaking up and beginning anew.