Tenants
Thirtysomething Justine buys an apartment at auction but she is thwarted from moving in by the previous tenant, who has no interest in giving up her abode so easily. Tenants presents a sometimes frosty contemplation of the line between the right to exist and common compassion, which can be just as fragile as the glass doors separating the entryway from the rest of the apartment.