It's Not the Time of My Life
The renowned Hungarian filmmaker (White Palms, Bibliothèque Pascal) has come out with an intimate study of two families thrown together by circumstance to temporarily share an unusual apartment. This independent movie – outstanding for its inventive production, precisely limned characters, and performances that get under the skin – draws faithfully on the work of Cassavetes and Bergman.