Original Bliss
Helene Brindel’s childless marriage bears no traces of happiness, and the somber woman has also lost her faith in God. Liberation from the emotional trap of gloomy thoughts and insomnia has its price, however, when it one day appears in the person of charismatic psychologist Eduard Gluck. Martina Gedeck (The Lives of Others), Ulrich Tukur (The White Ribbon), and Johannes Krisch (Revanche) star in an uncommon psychological romance based on the novel of the same name by renowned Scottish author A. L. Kennedy.