There are some countries where it isn’t easy to get even simple things done. All the more vexing, then, is when you decide to commit suicide and only have a few days to get your affairs in order, and neither task goes according to plan. This sarcastic peek into the Kafkaesque soul of restructured Serbia made its mark at this year’s Berlinale.