Blue Silence
After his release from the military hospital where he was receiving treatment for a past trauma, Hakan tries to resume a normal life and form a proper relationship with his daughter. Excelling for its mature performances and its stylisation of image and sound, the film foregrounds Hakan’s wounded soul and underlines his vehement efforts to break free from his own private prison.