Los Angeles, 2029. Artificial intelligence has nearly wiped out humanity in a nuclear holocaust. The machines send a humanoid robot back in time to 1995 to kill John Connor, the indefatigable leader of the human resistance. The resistance must place its last hopes in an older terminator model, the T-800, in order to save young Connor. For the first time presented in 3D in this brand new remastered version.
Los Angeles, 2029. The United States is decimated by a nuclear holocaust launched by the artificial intelligence computer Skynet. The last gasp of the human resistance use their remaining strength to fight off the persistent attacks of the machines. But Skynet decides to send a terminator back in time to 1995 in order to kill John Connor, the charismatic and indefatigable leader of the resistance when he is still a young boy living with his adoptive parents. And so the resistance places its last hopes in an older terminator model, the T-800, which they send into the past to protect young Connor. James Cameron’s timeless science-fiction masterpiece, which has been required viewing for several generations of moviegoers, is back on the big screen. For the first time presented in 3D and with a brand new remastered version, you can see why Terminator 2: Judgment Day is often called the best sequel of all time – even if not viewed on a worn-out VHS cassette.