Anton and Katia happen upon one another in night-time Kiev. Both are trying to find their bearings in life, and their encounter changes everything… This psychological drama by debuting Marina Stepanska offers up both a fragile love story and a strong statement on the current young generation as it searches for its place in post-revolutionary Ukraine.