Fair Sisters appropriately enough is a tribute in many ways to Jonathan Demme’s first film Caged Heat (1979, New World Pictures). The film, directed by Louis Black, Missy Boswell, and the late great Ed Lowry, concerns the robbery of a high stakes poker game.