Rat Pack Rat
Todd Rohal’s dark, comedic cinema is inspired by slapstick, vaudeville, silent-era comedies, and the bizarre and grotesque. This short, which won a major prize at the Sundance Film Festival, is about a terminally ill young man visited by a Sammy Davis Jr. impersonator.