The summer season at a recreation center near Paris is in full swing, so there is no shortage of amusing situations at the crowded swimming pool. A glimpse into the mindset of the visitors and employees of the extensive park – original French inhabitants and immigrants who come here to relax because they lack the means for a more exotic vacation.