Phantom Ride Phantom
Austrian film structuralist Siegfried A. Fruhauf takes inspiration from elements of the so-called phantom rides of silent film and transforms them into a distinctively original spectral trip, in which he tackles symmetry and perspective, and sets in motion an eternal conflict between industrial technology and elusive nature.