Girl
Sixteen-year-old Lara wants to become a ballet dancer. Besides her demanding studies, however, she is also waging a relentless daily battle. Since childhood, she has known she was born into the wrong body… This empathetic picture, about the courage to accept yourself, won the Camera d’Or for best debut at this year’s festival in Cannes.