Několikanásobně oceněná zběsilá koláž o hudebních kolážistech. Skupina Negativland pojmenuje svůj singl U2 a po léta potom čelí žalobám od vydavatele stejnojmenných hvězd. Skladatel John Oswald si hraje s nahrávkami druhých, panenky Barbie náhle mluví hlasy amerických vojáků. Tvorba na křižovatce mezi výtečnou zábavou a mediálním aktivismem. Film a jeho protagonisté kladou podstatné otázky: Kdy je možné využít cizí tvorbu jako východisko jiné, vlastní? Proč nelze pokládat produkty show-businessu, zahlcující veřejný prostor, za veřejný majetek? Jaké jsou hranice "progresivního umění" řízeného obřími vydavatelskými společnostmi? Existuje recyklace hudby? Autor Craig Baldwin vypráví o tématu jediným možným způsobem: sám postupně mění své dílo v burleskní koláž, jež se příliš neohlíží na autorizaci zdrojů. Film, jenž je pokládán za podstatný moment současného umění.